ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ

Είμαστε εδώ να επικοινωνήσουμε από Δευτέρα έως Παρασκευή:

09:00 – 17:30

+30 2106595790

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Αν επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν που αγοράστηκε μέσω του lamer.gr, παρακαλούμε ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες:

1. Καλέστε μας (+30) 210 6595790.

Πριν επιστρέψετε τα προϊόντα, παρακαλείσθε να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών στο (+30) 210 6595790 (Δευτέρα-Παρασκευή 9πμ - 5.30μμ) ή μέσω e-mail στη διεύθυνση customerservice-gr@lamer.com. Η ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών θα καταγράψει το λόγο της επιστροφής και τα προϊόντα που πρόκειται να επιστραφούν.

2. Συμπληρώστε το Έντυπο Επιστροφής.

Συμπληρώστε το έντυπο επιστροφής που θα βρείτε μέσα στην παραγγελία σας με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Αν δεν λάβατε αυτό το έγγραφο, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο (+30) 210 6595790 (Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5.30μμ) ή στείλτε μας email στο customerservice-gr@lamer.com.

3. Συσκευάστε τα προϊόντα.

Συσκευάστε προσεκτικά τα προϊόντα και συμπεριλάβετε το παρόν Δελτίο Αποστολής. Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν στην αρχική κατάσταση στην οποία σας παραδόθηκαν και εσείς να εξασφαλίσετε ότι τα προϊόντα δεν έχουν αλλοιωθεί, τροποποιηθεί ή χρησιμοποιηθεί.

4. Αποστείλτε τα.

Η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών θα μεριμνήσει ώστε ο courier να έρθει να παραλάβει το δέμα και να το επιστρέψει στην αποθήκη μας. Στο σημείο αυτό δε θα σας ζητηθεί να καταβάλετε αντίτιμο μεταφορικών. Κάθε επιστροφή θα γίνεται στην ακόλουθη διεύθυνση:

Estée Lauder Ελλάς
4η Έξοδος Αττικής Οδού, Θέση Κύριλλος, 19300
Ασπρόπυργος, Ελλάδα

Με όποιο τρόπο και αν επιλέξετε να επιστρέψετε το δέμα σας, παρακαλούμε να διατηρήσετε την απόδειξη με τον αριθμό αποστολής για να κατοχυρωθείτε για την αποστολή τους στην ατυχή περίπτωση που δεν λάβουμε το επιστρεφόμενο δέμα. Δεν μπορούμε να δεχτούμε την ευθύνη για τα επιστρεφόμενα δέματα που χάνονται κατά τη μεταφορά.

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Ποιο είναι το κόστος επιστροφής των προϊόντων;

Αν η επιστροφή γίνεται για λόγους άλλους από ελαττώματα στα προϊόντα, ελλείψεις ή λάθη στην παράδοση, θα πρέπει να αναλάβετε το κόστος αποστολής των προϊόντων πίσω σε εμάς.

Για επιστροφές που θα γίνουν με τη συνεργαζόμενη εταιρεία courier, μετά από συνεννόηση με τον τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, το κόστος επιστροφής διαμορφώνεται στα 3€ (το ποσό αυτό ενδέχεται να τροποποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική της εταιρείας courier που ισχύει από καιρό σε καιρό). Το ανωτέρω ποσό δε θα καταβάλλεται στον courier που θα έρθει να παραλάβει τα προϊόντα, αλλά θα παρακρατηθεί από το τελικό ποσό προς επιστροφή σε εσάς.

Αν επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε άλλη μέθοδο επιστροφής, θα πρέπει να καταβάλετε οι ίδιοι άμεσα το κόστος αποστολής των προϊόντων στην αποθήκη μας.

Σε πόσο καιρό και με ποιο τρόπο θα λάβω την επιστροφή χρημάτων για τα προϊόντα που επέστρεψα;

Η επιστροφή των χρημάτων θα πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που θα ενημερωθούμε για την απόφασή σας να επιστρέψετε τα προϊόντα, υπό τον όρο ότι τα προϊόντα θα σταλούν πίσω συσκευασμένα, αχρησιμοποίητα και άθικτα.

Στην περίπτωση επιστροφής ολόκληρης παραγγελίας και όχι μέρους της, θα σας επιστρέψουμε και τυχόν αρχικό κόστος αποστολής που καταβάλλατε, με την προϋπόθεση να μην υπερβαίνει το κόστος της οικονομικότερης μεθόδου που προσφέρεται στην ιστοσελίδα.

Επιστροφές χρημάτων θα γίνονται μόνο μέσω του τρόπου πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε για την αρχική παραγγελία. Για πληρωμές μέσω πιστωτικών / χρεωστικών καρτών, η επιστροφή χρημάτων γίνεται απευθείας στην κάρτα που χρησιμοποιήθηκε για την πληρωμή. Ειδικά για τις παραγγελίες που εξοφλούνται μέσω Αντικαταβολής ή IRIS Online Payments, ο πελάτης θα πρέπει να μας παράσχει έναν τραπεζικό λογαριασμό (IBAN) προκειμένου να πιστώσουμε το αντίστοιχο ποσό. Ο χρόνος για να δείτε τα χρήματα στον λογαριασμό σας μπορεί να ποικίλλει και καθορίζεται από την εκδότρια τράπεζα. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την τράπεζά σας για περισσότερες λεπτομέρειες.

Μπορώ να κάνω αλλαγή σε προϊόν(τα);

Οι αλλαγές προϊόντων δεν είναι εφικτές. Εάν επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποιο/-α προϊόν-τα, θα πρέπει να ακολουθήσετε τη διαδικασία Επιστροφών όπως περιγράφεται παραπάνω και στη συνέχεια να υποβάλλετε νέα παραγγελία με τα προϊόντα που επιθυμείτε.

Παρέλαβα ένα δώρο. Μπορώ να το επιστρέψω;

Αν θέλετε να επιστρέψετε ένα δώρο, τότε ο πελάτης που πραγματοποίησε την αγορά θα πρέπει να ακολουθήσει τη διαδικασία Επιστροφών όπως περιγράφεται ανωτέρω και ο ίδιος θα είναι και ο αποδέκτης της επιστροφής των χρημάτων.

Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν που αγοράστηκε σε ένα corner πολυκαταστήματος;

Στη La Mer Online, μπορούμε να δεχτούμε τις επιστροφές για τα προϊόντα που αγοράστηκαν αποκλειστικά μέσω της ιστοσελίδας μας. Προϊόντα που αγοράστηκαν από corner πολυκαταστήματος, θα πρέπει να επιστραφούν εκεί που αγοράστηκαν. Τα προϊόντα που αγοράζονται σε κατάστημα υπόκεινται στην πολιτική επιστροφής του κάθε καταστήματος.

Τα προϊόντα μου έφτασαν με φθορές. Τι πρέπει να κάνω;

Όταν παραλάβετε την παραγγελία σας, παρακαλούμε ελέγξτε το κουτί για τυχόν φθορές που μπορεί να έχει υποστεί κατά τη μεταφορά. Είναι φυσιολογικό για το κουτί αποστολής να φέρει φθορές, ωστόσο εάν παρατηρήσετε βλάβες στα προϊόντα της παραγγελίας σας, παρακαλούμε διατηρήστε το κουτί, τα υλικά συσκευασίας και τα περιεχόμενα και επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατό στο (+30) 210 6595790.